Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/12/2020 in all areas

  1. 16 points
    Event Letni 2020 rozpocznie się w dniu 15-17 lipca i potrwa przez 30 dni. Na ten czas dostępna będzie nowa zawartość rozgrywki, wprowadzająca letnie motywy. Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją! W mieście pojawi się Somer Rozdaje nagrody w zamian za Lodowy Rożeklub Lodowy Tort Te natomiast można zdobywać z wszystkich potworów i metinów Na mapach pojawią się specjalne metiny - Arbuz, Małż i Lodowy Rożek Mapy: M2, Dolina Orków, Pustynia, Sohan, Ognista Ziemia, Las Duchów, Czerwony Las i Kraina Gigantów Będzie można z nich zdobyć m.in. kostiumy, wierzchowce oraz przepustkę na "Zagubioną Wyspę" Nowa wyprawa o nazwie "Zagubiona Wyspa" Aby tam wejść należy porozmawiać z Somer, wymagana jest grupa i specjalna przepustka Występują 3 przedziały trudności: 30-59, 50-79, oraz 80-99 Potwory występujące na wyspie: Metiny występujące na wyspie: Zadania: Po dotarciu na wyspę należy pokonać wszystkie potwory, aby przywołała się Piracka Dama Dalej trzeba zniszczyć metiny, aby zdobyć Czerwony Płynny Zapalnik Zapalnikiem odblokowujemy zasypane głazami przejście Ponownie trzeba zniszczyć metiny oraz potwory, aby dropnąć i oddać Pirackiej Damie Następnie należy wykonać różne zadania i zdobyć 3x które otwierają pieczęcie Jednym z zadań jest pokonanie MINI-BOSSA Po otwarciu wszystkich pieczęci otrzymujemy co umożliwia wejście do etapu z dżunglą Na początek należy zniszczyć 4x Menhir (coś ala metin) Następnie przywołuje się spot potworów, z których musimy wydropić aby otworzyć brame Przechodzimy do ostatniego etapu, gdzie pod koniec pojawia się BOSS Wielbłąd z mega bonusem do walki przeciwko potworom Do zdobycia tylko z gry, brak możliwości kupna w itemshopie Czas trwania - 7 dni Specjalne kostiumy i fryzury z przydatnymi bonusami Do zdobycia tylko z gry, brak możliwości kupna w itemshopie Czas trwania - 7 dni
  2. 5 points
    Nazwa postaci : SHIFT Poziom postaci : 99 Profesja postaci : NINJA DAGGER ps. Nie ma zakazu zmiany broni czyli podczas pojedynku można używać różnego rodzaju broni? Dziękuję
  3. 4 points
    Siema, chciałbym zaproponować usunięcie "Kalendarz Eventowy" skoro: 1. Nie pojawiają się eventy (ZUO, dzisiejsze HEKSY) mimo, ze są tam dodane. 2. Eventy zostają usuwane bez poinformowania graczy z jakiej przyczyny dany event się nie odbył. 3. Notorycznie eventy nie odbywają się na czas, który jest podany w tym kalendarzu. Przykładowo drop 50% start 18-23:59. Raty zostały włączone o godzinie 21:30 a wyłączone 1:30 2 godziny przed czasem. Ja wiem, ze to moze ladnie i estetycznie wygląda na głownej stronie, ale nie mydlijcie oczu graczom. Ogólnie to nie pozdrawiam. Zapraszam do dyskusji na ten temat. Niech kazdy sie wypowie co o tym myśli.
  4. 4 points
    Ja mysle, ze administracja strzela sobie w stope i probuje doprowadzic serwer do upadku takimi wlasnie sytuacjami
  5. 4 points
    Przed aktualizacją było to najlepsze miejsce do dropu zmianek mając 35lvl z jednego metka/kryształu których jest razem 25 sztuk leciało po 1-2 zmianki a tak być nie powinno. Jeżeli teraz w ciągu 15 min. na red lesie jest lepszy drop to uważam że jest to w porządku. Pamiętajmy że to dung z przedziału 35-55, dla innych przedziałów są/będą inne dungi
  6. 3 points
    Podczas dzisiejszej przerwy technicznej zaszły następujące zmiany: Dodany został nowy dungeon, Siedlisko Plagi. Wejście znajduje się na Górze Sohan u Strażnika Siedliska Plagi. Wymagany poziom 50-85 Wymagana grupa 3+ postaci Wymagany przedmiot: Przepustka x3 (ta sama co do V2) Zwiększono szansę na Zaczarowanie Przedmiotu x5 z Niebieskiej Śmierci. Zwiększono szansę na Wzmocnienie Przedmiotu z Metinów w M1. Drop Zaczarowań Przedmiotu z Magicznego Orka został zwiększony. Drop Zaczarowań Przedmiotu z Metinów w Jaskini Orków został zmniejszony. Wymagana aktualizacja klienta.
  7. 3 points
    Nazwa postaci: Xardas Poziom postaci: 99 Profesja postaci: Sura WP Ten uczuć gdy pracujesz w piątek do późna i cały turniej może Cie ominąć PS. Skoro pojedynki do 3 wygranych rund to chyba nie da się osiągnąć remisu? 2:3 i koniec czy jest możliwość wyrównania do 3:3 i wtedy koniec bez punktów?
  8. 2 points
    Ja bym proponował żeby na stronce głównej napisać dla nowych graczy którzy myślą zacząć tu grę (jeśli wgl zaczną...) Żeby grali tylko wp bodziakiem i daggerem no innymi klasami nie ma sensu tu grać bo przy full eq ABS nie które klasy potrafią tyle samo wali z hita co inne z skila po co mają się męczyć i się wkur robisz takiego wp trochę na luda jakieś tam eq z m2 i kładziesz inna klasę z full ABS no to jest chore ... Ludzie nie grajcie innymi klasami bo to szkoda ino czasu ... Albo usuńcie każda inna klasę tylko zostawicie te 3 i w tedy będzie każdy zadowolony
  9. 2 points
    Podczas dzisiejszej przerwy technicznej zaszły następujące zmiany: Czas na wykonanie Wieży Demonów V2 został zwiększony z 45 do 60 minut. Wyłączone zostało zadawanie krytycznych obrażeń przez bossy w DT V2, gdy mają poniżej 10% HP.
  10. 2 points
    Reklama co wam da jak administracja w uju ma wiele ważnych spraw dotyczących serwera. Ktoś zobaczy reklamę wpadnie i wypadnie jak zobaczy co się tu dzieje
  11. 2 points
    Tak zawsze powinno byc. Roznica w zarobkach miedzy 30 a 50 lvl powinna byc duza, tak samo jak miedzy 50 a 75, tak dziala metin, tak powinien dzialac metin. Im wiekszy lvl tym wiecej mozesz zarobic to jest prosta zasada ktora obowiazuje na 90% serwerow. Z perspektywy mojej czyli 61 poziomu roznica miedzy zarobkami 40 lvl a 61 byla znikoma, bardzo dobrz, ze to zmienili i mam nadzieje, ze bedzie wiecej takich zmian gdzie poziom bedzie sie oplacalo wbijac.
  12. 2 points
    Mi to Lotto ja itak występuje dla zabawy. Nie mam klasówek, lecę w wojennym. Po drugie wszyscy wiemy że klasa magiczna niema żadnych szans z obecną liczba ABS na serwerze
  13. 2 points
    Nazwa postaci: Naznaczony Poziom postaci : 87 Profesja: WP
  14. 2 points
    Nazwa postaci: xHARNASx Poziom postaci: 99 Profesja: BM Jak się bawić to się bawić
  15. 2 points
    Nazwa postaci: Szyybki poziom postaci: 55 profesja: Dagger
  16. 2 points
    Nazwa postaci: JTGPoziom postaci: 88Profesja postaci: Mental
  17. 2 points
    Nazwa OgnistaKula lv 70 profesja bm
  18. 1 point
    Tak jak w temacie prosze o ofki w komentarzach
  19. 1 point
    hahahahahahahaha zrob eq toitoi
  20. 1 point
    Żadnych nakładek !! Gromo jest klasycznym serwerem z lat 2k9 i tego się trzymajmy jak chcecie nakładki i inne pierdoły to sobie sami priva załóżcie i się bawcie do woli.. Pozdro
  21. 1 point
    Jeśli chodzi o nakładki i ich dodanie na broń to zgodziłbym się TYLKO pod warunkiem ,że nie dawałyby ŻADNYCH bonusów, tylko wygląd. Po co psuć oldschool jaki mamy na gromo?
  22. 1 point
    Żadnych nakładek na broń - nie róbmy syfu z klasycznego serwera. Juz wystarczy że są kostiumy i wierzchowce z eventów. Co do samego eventu to zapowiada się fajnie.
  23. 1 point
    Bez obrazy ale jak dla mnie to wyglada dość skromnie i ja tu widze tylko nowego dunga a po sprawdzeniu kazdego waszego dunga to sa one średnie i boje sie ze tutaj bedzie podobnie liczylem ze wraz z tym letnim eventem wejdzie cos tak grubego jak Gesslerowa typu ewent z prawdziwego zdarzenia opisany dokladnie z grafikami przedstawiajacymi lokacje/drop a nie tylko kilka mobków czy kostiumy a do tego jakiś balans np postaci czy dropu lub dajacy np możliwosc przerabiania butów i nie ukrywam liczylem tez po cichu ze bedzie do tego jakaś sztos reklama zapowiedziana przez YTubera który zrobi serie i pogra dlużej niz 3-5 odcinki może wymagam za duzo ale ten server potrzebuje tego by nie bylo sytuacji ze ludzie sa tylko od eventu do eventu by sprzedac yangi i pójść z tym hajsem na inny server
  24. 1 point
    Te panie wyglądaja kusząco
  25. 1 point
    no to pieknie, jest swiatelko w tunelu.
  26. 1 point
    S3 i s4 też. Narazie nad s8 pracują
  27. 1 point
    czemu im tego lifehacka nie podaleś kilka miesięcy temu? No tak, sama nazwa wskazuje "hack", wiec nie mogą używac tzw. "budzikow" bo to lifehack nie naturalnie sie budzisz, wplywa na to jakis wspomagacz. Wiec siła rzeczy nie mogą ich używać Dlatego eventów nie ma na czas. Przynajmniej administacja przestrzega regulaminu
  28. 1 point
    Witam co z eventem Letnim ?
  29. 1 point
    Neutral. Wgl nie kojarzę z gry.
  30. 1 point
  31. 1 point
    Faktycznie miałeś farta byłem wczoraj kilka razy i 0 pereł. Jakieś brochy metale co drugi i tyle. Słabo... Kulfiasty ma rację że wbijajac wyższy lvl ciężko zarobić.
  32. 1 point
  33. 1 point
    Jabarkas dałem propozycję, Rain ją rozważył negatywnie, koniec tematu. Dałem mu tylko jeszcze porównanie jak to wygląda w Dolince, w której dropią słabsi gracze narzekający na Dunga. Dung po prostu jest teraz nieopłacalny, wydajesz na dwa wejścia 25kk i masz z tego 50-60kk (25-35kk profitu), gdzie w Dolince nic nie wydajesz i masz w ten czas dwóch robionych dungów 60-80kk profitu. I w tym właśnie dochodzi poziom trudności dunga, właśnie to co pisał Covid19, że sam wysiłek jego ukończenia powinien być lepiej nagrodzony niż latanie po Dolince po metkach i zbieranie dwóch itemków co nie wymaga wcale wysiłku.
  34. 1 point
    Ja tu widze takie rozwiazanie. W mojej ocenie Rain jak i Slavissimo macie racje. Rain ma racje z tym, ze na wyzszym lvl zarobek powinien byc lepszy a Slavissimo z tym, ze dungi sa nieoplacalne. Nalezaloby ustawic zarobek z metinow pod dolina lekko gorszy niz zarobek z dunga aby metiny byly alternatywa, ktora wybieraloby sie w pewnych sytuacjach. To samo nalezy zrobic na wyzszych lvl, dungi nie powinny byc gorszym zarobkiem niz metiny poniewaz dungi wymagaja wiecej wysilku i skupienia niz takie metiny, wysilek i skupienie powinien byc nagradzany wieksza zaplata. Z metinow powinno zarabiac sie lekko gorzej na kazdym etapie gry. Zarobek rowniez powinien skalowac sie jednostajnie z wbijanym poziomiem. 75 lvl powinien znaczeni wiecej zarabaic niz jakis 35 lvl ktory bije metiny, znaczeni ale nie na tyle, zeby priorytetem stalo sie wbijanie 75 lvl bo nizej nic sie nie zarabia. Nie jest to najlatwiejsze do zrobioenia ale na prawde da sie. Wierze, ze jeszcze naprawicie gospodarke na serwerze ale na ten moment, siedlisko plagi jest useless, orkowy z tego co widze tez jest useless (chociaz nie bylem, wypowiadam sie na podstawie opini innych takze bierzcie to z dystansem), azreal i dt juz jest na dobrej drodze, azrael juz moglby w mojej opini nawet zostac jednak z niebieskiej smierci drop powinien juz zostac lekko ulepszony. To tyle z mojej strony, zmiencie cos bo jest lipa, serio
  35. 1 point
    Zrobiłem ostatnio około 30 razy DT i jedyne z czym się zgodzę z założycielem tego tematu to, że zdarza się czasem na wyższych piętrach, że moby nie dostają dmgu z hitów przez pierwsze chwile i trzeba je uderzyć o kilka razy za dużo. Bywało to frustrujące, co do reszty nie doświadczyłem podobnych nieprzyjemności. A co do tego, że mapki lecą na ziemie to przecież normalne.
  36. 1 point
    Mapke z respami bosow znajdziesz w internecie , tak trudno poszukac ? Bosy respia sie co 2h na standardowych mapach Godzina respu zależy od godziny wpaczenia serwera
  37. 1 point
    Nie zawsze mu si leciec 200 zzmianek na godzinie
  38. 1 point
    Z racji na niewielką ilość zgłoszeń przebieg turnieju odbywa się nieco inaczej niż planowaliśmy, dziś miały odbyć się walki fazy grupowej jednak ilość uczestników w niektórych przedziałach nie pozwala na utworzenie grup, także uczestnicy z tych przedziałów awansowali od razu do fazy finałowej, oczywiście nagrody nie będą w żaden sposób ujmowane i zostanie rozdane to co planowaliśmy miejmy nadzieje że podziała to na zainteresowanie w kolejnym turnieju. Wszystkie pozostałe walki odbędą się dnia 20.06.2020 od godz. 18:00, niestawienie się na pojedynek oznacza przegraną walkowerem, wyjątkiem jest tylko wyrażenie zgody na zmiane terminu przez obu przeciwników zestawienia aczkolwiek nadal musi się on odbyć w dniu 20 czerwca między godz. 18:00 a 23:59 Pamiętamy o balansie, niestety nie zdążyliśmy go poprawić jak należy. Wymaga on wielu testów, ponieważ zmiany są konieczne w prawie każdej umiejętności, a nie chcemy go poprawiać po sto razy. Weźmiemy się za to po dodaniu reszty dungów.
  39. 1 point
    Siemanko sprzedaje FMSIKA CW 450 KT 550
  40. 1 point
    Niewiem do kogo konkretnie pijesz ale wyobraz sobie. że nikt nie będzie się do konca serwera ganiał o bossy majac inne zajęcia poza grą tj.praca/hobby etc. Teraz się poczuliście bo nazbieraliscie grajków co maja wakacje i biedne koty co jak widzę, traktowane są jak mięso armatnie Nawet nie są traktowani jako sojusznicy - co ja czytam w ogóle Chlopaki biegają na respy w bojowych bo 2 osoby u was w gildii sobie musiały epiki na 9 wbic Dla mnie liderzy Dywanów byli i będą dnem i zdania nie zmienie. Jest parę wporządku osób i na tym koniec. Osobiście mialem czas to sam wam zbijałem bossy i nigdzie nic nie pisałem. Nie mialem z kim to odpuszczałem. Jest w tym coś dziwnego? Ktoś coś pisał ? Nauczyliście się dużo. Na początku wyszła wasza niewiedza na temat pewnych smaczków wielokrotnie. Także potraktujcie to jako lekcję która wam się kiedyś przyda jeśli planujecie grać dalej Dla mnie ten serwer jest ostatnim i wyciagnąłem z niego wiele dobrego i nie mam zamiaru teraz się męczyć na siłę. Takżę do zobaczenia na turnieju jeśli w ogóle będzie z kim go przeprowadzić i wyrobię się w piątek na 18.
  41. 1 point
    "Wywalająć" to trochę przesadzone słowo . No był problem i to spory 2 Gildie na nas to słabo Gratuluje tego co osiągnąłeś i tu Nie chodzi o was a bardziej o ludzi co zanim przyszliście Płakali potem byli odważni a teraz znowu ich nie widać .
  42. 1 point
    Witam, czy turniej na który czekamy pół roku w końcu ma szansę sie odbyć? Czy ktoś może sie podjąć - zrobić te zapisy i jakąś drabinkę rozpisać? ->> TERMIN <<- Nieaktualne odsyłam do zapisów ->> TURNIEJ Ustawek też nie ma bo codziennie resety i respy co 2/4h i nikt nawet nie przyjdzie w m1 się pobić 1v1.. Osobiście już tym rzygam i słabo to wszystko wygląda. Mimo, że wiele osób wyraziło chęć porywalizowania to nadal brakuje czasu żeby to zrobić bo zaraz kolejny resp i tak w "koło macieju". Fajnie by było to jakoś pogodzić. Czy to pora żeby sobie dać już spokój? JEST TO MOJA SUBIEKTYWNA OPINIA Zapraszam do dyskusji na temat turnieju jak i samych respów których wg mnie jest zbyt wiele w ciągu doby i zabierają klimat przez to, że każdy tylko przesiaduje od respu do respu i nawet nie ma czasu żeby wyjść do m1 czy gdzieś porobić pvp z innymi.
  43. 1 point
  44. 1 point
    biore za 500kk
  45. 1 point
    Lunari!!!!!!!!!!! Stój w m1 i bij dropki> do poważnej rozmowy nikt Cię tutaj nie zaprasza.
  46. 1 point
    Serwer został otwarty w dniu 08.11.2019, o godz. 18:00
  47. 1 point
  48. 0 points
    Ujowo ze mi nie pasował ten weekend szkoda ze dziś nie można bo już po ptokach pewnie
  49. 0 points
    Siema, na wycene leci MASZYNKA DO FARMIENIA BODY 35 + BUFF 2x P Poczynając od metków 5 level, kończąc na red lesie. Z bossami radzi sobie bardzo dobrze, full odpal chity w metiny: 5,5-6,2k / w bossy 6-7k. Sprzedaje całe konto wraz z Buffem oraz eq. W Dozo znajdują się jeszcze 2 pary ebo +9 mix, w eq masa odpałów. Nie sprzedaję niczego osobno. Proszę tylko o wycenę :). Ps. Mistrzem Painta to nie jestem
  50. 0 points
    od tygodnia prawie nie gram niestety stracilem wene przez bomby egzo za 1.2kkk kupic bo na szybko szukalem
×
×
  • Create New...