Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Kronol11

Użytkownik
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Kronol11 last won the day on October 4

Kronol11 had the most liked content!

Reputation

3 Neutral

About Kronol11

  • Rank
    Nowy/a
    Nowy/a

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na nie. I podam powody: 1. Psuje klimat (sorki, musiałem) 2. To czy sprzedamy item zależy nie tylko od ceny, ale też pory wystawienia, miejsca sklepu, nazwy sklepu, marki (ma znaczenie, gdy sprzedaję ciągle ten sam towar w tym samym miejscu- idę obok kowala i na 100% będą tam ulepy, o tym mówię), reklamy. Ty chcesz zawęzić to głównie do ceny, co strasznie okroi, już ledwo zipiący handel. 3. Niektórzy czerpią przyjemność z gry bijąc metki, inni robiąc dungeony, zabijając bossy, a niektórzy bawią się z kupowaniem tanich itemów i sprzedażą drożej. 4. Tracą na tym ludzie którzy sellają słabo sprzedające się rzeczy, bo nie odwiedzasz ich sklepów ( i nie kupujesz przy okazji czegoś innego). JEŚLI to wejdzie, to od tej pory w każdym moim sklepie będzie po jednej: zmiance, kamolu, aurze, SM, itemach do biologa, metalu itd. w cenie po 999kk. Będzie się świecił zawsze, gdy ktoś wyszuka popularne itemy. Naprawdę tego chcemy? 5. Zapracowani technicy nie mają teraz na to czasu. 6. Tracą na tym ludzie, którzy sprzedają drogo itemy (np zmianki), gdy sklep stoi 2 tygodnie, więc kasę realnie mają "zamrożoną" do czasu sprzedania itów. Mógłbym jeszcze parę powodów znaleźć, ale mi się nie chce. O ile jestem często za zmianami, tak tu, uważam, że jest więcej minusów niż plusów.
  2. Witam, proponuję poprawić te kwestie dot. okienka magazynu u dozorcy: 1. Klikanie na item w EQ prawym przyciskiem myszy, powinien przenosić itemy do magazynu uzupełniając już istniejące tam niepełne stacki przedmiotów. 2. Dzielenie i łączenie stacków w magazynie jest niemożliwe, a powinno być dozwolone. 3. Dzielenie stacka w EQ i przenoszenie go do magazynu powinno przenosić tylko tę podzieloną część, a nie całość tak jak jest teraz. 4. Dodać możliwość szybszego dzielenia stacka na mniejsze stacki ( podzielenie 200 zmianek na paczki po 5 szt. trochę czasu zajmuje) (dobry interfejs do zarządzania ekwipunkiem jest np. w Minecrafcie, na którym można się wzorować w tej kwestii) Rozumiem, że niektórym podoba się klimat metka z 2010, ale czy na pewno chcą też tą starą toporność interfejsu odstraszającą nowych graczy? Cieszę się, że PPM przenosi itemy szybciej, niż przeciąganie ręczne, ale myślę że można iść krok dalej w tym temacie. PS. Przy otwieraniu sklepu ze sztabkami u dozo, wyskakuje niepotrzebna gadka dozorcy. Trochę to irytuje, gdy sella się tam śmieci z EQ.
  3. Podejrzewam, że jako Tutor, masz możliwość dogadania się z każdym niezależnie od tego czy mają pierścień czy nie.
  4. Na screenach widać, że samo to, że nauczysz się języka, niewiele daje. Ja przeczytałem księgi, ale nadal gdy chcę z kimś pogadać to muszę zakładać pierścień. Oczywiście jest to mała niedogodność i raczej wyląduje na szarym końcu w kolejce mechanik do naprawienia, nie mniej problem istnieje i kiedyś przydałoby się go naprawić.
  5. Fakt, od zawsze tak to działa. Na starym PLu mogło to jakoś działać, gdy na każde królestwo przypadało tysiące graczy (w tym sklepów), niewielu miało pierścień języka, nie było globalnego czatu, przejście do innego królestwa to kilkuminutowy spacer, a problem językowy i tak był rozwiązywany przez multikonta. Sam system języków w metinie był upośledzony. To tak jakbym pojechał do Ameryki znając angielski, by móc się dogadać tylko z tymi Amerykanami, którzy znają polski. Osobiście wolałbym rozwiązanie nr 2. jednak podejrzewam, że to sporo roboty dla techników. Chciałbym, aby ta gra była przyjemniejsza w odbiorze, nie musi być łatwa, ważne by nie była toporna i z niepotrzebnymi błędami. Myślę, że warto dodać taką zmianę do listy rzeczy do wprowadzenia w przyszłości.
  6. Wedlowaty, chyba nie zrozumiałeś problemu. Nieważne czy nauczysz się języków czy nie i tak musisz nosić pierścień, bo same księgi nie działają, jeśli ktoś też się nie nauczył języków (czyli pewnie 99% serwera). Żeby z kimś pogadać musisz mieć pierścień, bo co prawda go rozumiesz, ale on Cię nie. To tak jakbyś znał angielski, ale nie mógł w nim mówić.
  7. Witam. Mam kilka propozycji dotyczycych języków Jinno, Shinsoo i Chunjo. Rozpisane w punktach poniżej, ale najpierw opis problemu: Ucząc się języka innych królestw, tak naprawdę rozumiemy tylko, co ktoś do nas pisze. Jednak jeśli chcemy odpowiedzieć, a ktoś nie zna naszego, musimy założyć pierścień by się dogadać. Na screenach widać dokładnie o co chodzi. Pierścień kosztuje u handlarki 400k i trwa 7 dni noszenia. Można powiedzieć, że jest prawie darmowy. Jaki jest zatem sens istnienia książek, które tylko zaśmiecają EQ i ekran podczas dropu. Pierścień również niepotrzebnie zajmuje slota (do którego wkładamy lizaki lub buty wiatru), a jest wymagany, gdy chcemy odpowiedzieć na ofertę z czatu, gdy akurat bijemy metki. (dziwne, że wszyscy na "wołaj" się rozumieją) Moje propozycje rozwiązania problemu (jak ktoś ma inne to też niech napisze, wybierze się lepsze): 1. Usunąć pierścień języków i książki, a wszystkie postacie niech mają skill na max (M1) z automatu (chyba najłatwiejsze rozwiązanie dla technika) 2. Zostawić wszystko tak jak jest, poza tym, że skill na M1 u conajmniej jednej strony umożliwiałby komunikację. 3. Usunąć pierścień języków i książki, a rozumienie języków dodać jako buff kupowany za yang/sm przypisany do postaci/konta. (buty wiatru też w sumie mogłyby zostać dodane jako buff, bo i tak jest limit movement speed chyba 200) 4. To samo co w pkt 3. z tym, że pierścień by został. ... 99. Zostawić wszystko tak jak jest, po jakimś czasie serwer sam zacznie się naprawiać/ulepszać. Proszę o ocenę pomysłów i rzuceniu własnych jak macie. Rozumiem, że taka zmiana nie będzie miała wysokiego priorytetu, dlatego proponuję ją przy zaakceptowaniu, zapisać i dodać do listy oczekujących na wprowadzenie w wolnym terminie. Uprzedzając komentarze typu "klasyk to klasyk, to nie w klimacie starego metina", przypominam, że czat globalny rozumiany przez wszystkich, pierścień teleportacji i lokalizacji, pasy, pety, kostiumy i drop na cały ekran też nie. Warto by gra była trudna, a nie toporna.
  8. No nie wiem czy miał takie szczęście, skoro stracił je, próbując stworzyć pas, w momencie gdzie nigdzie w grze nie jest napisane, że może się to nie udać. Ostatnio robiłem pechową plagę w której nie dość, że w etapie po drugiej maszkarze (ten z mobami przed smokiem), 3 jajka były niewrażliwe na obrażenia (były w innym miejscu na serwerze niż wyświetlał się w kliencie gry, a w zasadzie na 3 klientach, relog nie pomagał), to jeszcze mob, który utknął w ścianie, nie reagował na pelerynki (jak wiele tam) , a był za daleko na rzucenie rozproszenia. Gdybym nie miał archera, jako trzecią postać, dunga bym nie ukończył. Miałem już pisać o tym na forum i nagrałem nawet filmik, ale za dużo ważył, a trochę roboty z montażem było. Wrzucę tylko screena. W samym dungu proponuję usunąć te jajka, a moby pogrupować, by lepiej reagowały na palerynkę ( i dzięki temu trudniej utykały w ścianie). W pasach proszę o zrobienie systemu bardziej przejrzystym. Alex, zgadzam się, że nie powinno być za łatwo. Jednak jeśli podejmuję jakieś ryzyko, wolałbym o tym wiedzieć. Mam jeszcze pytanie, czy pasy można ulepszać metalami, bodziami i zwojami tak jak zwykłe itemki?
  9. Pytanie tylko, kto ma to odkrywać, jak nie ma graczy. Dziś kumpel, który od kilku dni lata na plagę (która swoją drogą co jakiś czas się psuje, buguje i jest strasznie nudna) i wydropił kilka żywic, mówi mi, że wykosztował się na resztę składników i dopiero przy samym tworzeniu, gdy mu już spalił, dowiedział się, że stworzenie pasa może się nie powieść... Teraz rozważa odejście z serwera, mimo że ogólnie serwer nam się podoba. Są tu ewidentnie braki komunikacji administracji z graczami (przykład z brzegu: kiedy zostanie wyłączona możliwość wymianów tortów, albo czemu feniksy (pety) się same wyłączają). F1RE jest aktywny, resztę widzę rzadko i to często tylko na discordzie. Na serwerze jest przyjemnie, w miarę ciekawy był event letni, balans w trudności rozgrywki też jest ok, no ale niestety ciężko jest, jak gracze o niczym nie mogą się dowiedzieć wprost z gry, tylko muszą się dopytywać, prosić o informacje na forum czy diskordzie. Serwer nie jest na tyle duży by gracze robili dla niego osobne wiki. Wracając do tematu pasów. Osoby będące w wielkich gildiach (czyli w jednej z dwóch) może mają szanse się czegoś dowiedzieć z doświadczenia innych graczy, jednak gracze solo lub z ci małych gildii, bez utopienia kilka kkk w eksperymenty (np. czy szansa na utworzenie pasa jest 100%, a jak nie, to ile wynosi), muszą szukać rad, tak jak ja teraz, mimo, że gram już tutaj z przerwami prawie rok. Jako gracz, proszę o lepsze komunikaty w samej grze.
  10. Witam. Mam kilka pytań dt. pasów. 1. Jaka jest szansa na wytworzenie pasów (jeśli różne pasy mają różną wartość, to ile to wynosi)? 2. Jaka jest szansa na ulepszenie pasów na każdy poziom pasa? 3. Co jest potrzebne do ulepszenia pasów ? 4. Ile takie operacje kosztują (o ile jest jakiś koszt w YANG)? 5. Czy pasami można handlować? 6. Jaka jest szansa na włożenie przetopu do pasa? 7. Ile taki przetop daje w danym pasie? Jeśli macie info na dany punkt to proszę o info. Jeśli jest gdzieś o tym informacja na forum/na stronie/ w grze, to też dajcie znać.
  11. Witam, Proszę o wycenę sokoła+9 ze screena poniżej. Zapytam przy okazji, ile aktualnie warta jest czysta +9 i +9 do mixu?
×
×
  • Create New...