Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Rain

Zarząd Serwera
  • Content Count

    213
  • Wpisy z Chatbox

    38
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    38

Rain last won the day on May 4

Rain had the most liked content!

Community Reputation

234 Knightly

About Rain

  • Rank
    Team Gromo.pl

Recent Profile Visitors

3,732 profile views
  1. Nie ma żadnych sprzeciwów i ze swoich obserwacji również wnioskuje że to dobry kandydat. Podanie przyjęte.
  2. Rain

    Wielkanoc 2021

    tak, czas zaczyna płynąć od pierwszego użycia
  3. Rain

    Wielkanoc 2021

    Wydarzenie z okazji Świąt Wielkiejnocy rozpocznie się 1 kwietnia o godz. ok. 01:00 i potrwa 30 dni. Na ten czas dostępna będzie nowa zawartość rozgrywki, wprowadzająca świąteczne motywy. Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją! NPC dostępny w pierwszych miastach niedaleko centrum. Rozdaje nagrody w zamian za 10x Wielkanocne Jajko Te natomiast można zdobyć ze wszystkich potworów. Pięknie ozdobiona pisanka. Wygląda na to, że w środku znajduje się coś cennego. Swoją zawartość odkrywa jednak stopniowo, otworzyć można 3 razy w odstępach co 30 minut. Do zdobycia ze zwykłych metinów i bossów (bez DT, Katakumb, Grot). Możliwość zdobycia Pieczęci Królika (20% potwory i 100 ataku) z wymiany jaj, u Zająca, Magicznego Jajka i bossów wielkanocnych, natomiast wszystkie nowe postacie założone przez okres wydarzenia otrzymają Pieczęć Kuraka (2k pż, 50 ataku) Czas trwania obu pieczęci to 3 dni, Kurak - czas leci tylko gdy się używa, Królik - czas leci od pierwszego użycia Resp różnego stopnia metinów wielkanocnych na mapach: M2, Dolina Orków, Pustynia, Góry Sohan, Ognista Ziemia, Las Duchów, Czerwony Las i Kraina Gigantów. Królik, Kurczak i Diabeł Tasmański. Znajdują się w losowych miejscach na mapach: M1, M2, Dolina Orków, Pustynia, Góry Sohan, Ognista Ziemia, Las Duchów, Red Las, Kraina Gigantów Jest z nich duża szansa na drop Jajka Wielkanocnego i Zaczarowania Przedmiotu Silny Dziki Zająć (po prawej) jest przeznaczony dla wysokopoziomowych postaci Przeklęty Zając (po lewej) jest przeznaczony dla średnich poziomów (postacie 74 lv+ obniżone DMG o 90%) Bossy pojawiają się jednocześnie w każdym M1 na CH1 o 04:00, 10:00, 16:00 i 22:00 Aby ich pokonać potrzebna jest współpraca większej grupy graczy Miejsca respów kolejno: Shinsoo, Chunjo, Jinno █ Silny Dziki Zając █ Przeklęty Zając Pierwszy raz na serwerze pojawią się pety. Mają stałe bonusy 10% potwory Czas trwania 3 dni (leci od pierwszego użycia) Dostępne z wymiany jaj u Zająca, Magicznego Jajka oraz bossów Zmieniają wygląd i dodają bonusy. Kostiumy - 10% Silny przeciwko Potworom Fryzury - 50 Wartość Ataku Do zdobycia z wymiany jaj u Zająca, Magicznego Jaja i bossów Czas trwania - 3 Dni (leci od pierwszego użycia) Koniecznie uruchomcie Patcher Gromo, aby pobrać zawartość eventu BONUSY NA 3 DNI DLA NOWYCH GRACZY Wierzchowiec +50% większy drop +50% więcej yang Maksymalna szybkość ruchu REJESTRACJA: https://gromo.pl/rejestracja
  4. Jeśli w client gry (oknie logowania) mamy zapisane hasło i chcemy zobaczyć jak ono wygląda 1. W wyszukiwarce windowsa wyszukujemy Edytor rejestru 2. Wchodzimy w ścieżkę: Komputer\HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Gromo *Dużo osób szuka odpowiedzialnego za to pliku w folderach gry, a te dane zapisują się w dokumentach użytkownika systemu, aby w przypadku wysłania komuś kopii clienta ze swojego komputera nie wysłać zapisanych danych logowania
  5. Rain

    Miasto Drugie

    EFEKTYWNE BONUSY NA MOBY: Silny przeciwko Potworom Silny przeciwko Ludziom Odporność na Wiatr █ Bestialski Kapitan █ Hae-Tae WYSTĘPUJĄCE BOSSY: Bestialski Kapitan - resp co 30-50 minut Hae-Tae- resp co 2h EFEKTYWNE BONUSY NA BOSSY: Silny przeciwko Potworom Silny przeciwko Ludziom (Best. Kapitan) Odporność na Ogień (Hae-Tae)
  6. EFEKTYWNE BONUSY NA MOBY: Silny przeciwko Potworom Silny przeciwko Mistykom █ Wejście █ Zjawa Żółtego Tygrysa █ Ezoteryczny Przywódca █ Wojownik Cienia █ Katakumby █ Wieża Demonów V1 i V2 WYSTĘPUJĄCE BOSSY: Zjawa Żółtego Tygrysa - resp co 40-60 minut Ezoteryczny Przywódca - resp co 40-60 minut Wojownik Cienia - resp o 09:00 i 21:00, tylko na CH1 (postacie lvl 69+ zadają tylko 10% DMG) EFEKTYWNE BONUSY NA BOSSY: Silny przeciwko Potworom
  7. WYMAGANA PRZEPUSTKA: Krwisty Kamień - EFEKTYWNE BONUSY NA MOBY: Silny przeciwko Potworom Silny przeciwko Diabłom Odporność na Błyskawice Odporność na Strzały █ Wejście █ Lodowa Wiedźma █ Silna Lodowa Wiedźma WYSTĘPUJĄCE BOSSY: Lodowa Wiedźma - godz. respów: 2, 6, 10, 14, 18, 22 Silna Lodowa Wiedźma - godz. respów: 2, 6, 10, 14, 18, 22 EFEKTYWNE BONUSY NA BOSSY: Silny przeciwko Potworom EFEKTYWNE BONUSY NA MOBY: Silny przeciwko Potworom Silny przeciwko Diabłom Odporność na Błyskawice Odporność na Strzały █ Wejście █ Generał Huashin █ Generał Yonghan █ Komnata Smoka WYSTĘPUJĄCE BOSSY: Generał Huashin - godz. respów: 4, 10, 16, 22 Generał Yonghan - godz. respów: 4, 10, 16, 22 EFEKTYWNE BONUSY NA BOSSY: Silny przeciwko Potworom Silny przeciwko Diabłom Odporność na Błyskawice WYMAGANA PRZEPUSTKA: Kręty Klucz - WYSTĘPUJĄCE BOSSY: Beran Setaou - wejście do komnaty odblokowane co 4h EFEKTYWNE BONUSY NA BOSSA: Silny przeciwko Potworom Odporność na Błyskawice
  8. Rain

    Aktualizacja

    w realizacji są już kolejne zmiany/dodatki
  9. Rain

    Raty 25%

    until
    Bonusy: Exp i Drop +25% od godz. 18:00 do 23:59
  10. Rain

    DROP +50%

    until
    W godzinach od 18:00 do 23:00 szansa na drop przedmiotów wzrośnie o 50%
  11. Rain

    EXP +50%

    until
    W godzinach od 18:00 do 23:00 zdobywane doświadczenie wzrośnie o 50%
  12. Zepsuli ankiete ale to nic w tym temacie bardziej chodziło o komentarze argumenty itp. Usunąłem całkiem te ankiete
  13. Coraz częściej pojawiają się pytania i propozycje dotyczące zmian na Gromo, zawsze odpowiadamy, że w takich kwestiach powinniśmy poznać więcej opinii, różne punkty widzenia i dopiero po takiej konsultacji zdecydować. Poniżej przedstawiamy kilka propozycji od siebie i kilka zaczerpniętych od graczy. 1. Fryzury - większy wybór i ustalanie bonusów? Propozycja dotyczy zwiększenia wyboru fryzur oraz możliwości nadawania danemu wyglądowi pożądanego bonusu. Aktualnie kupując np. Niebieską Chustę dla woja z góry narzucony jest bonus 5% potwory i 1k PŻ, jeśli komuś podoba się ten wygląd, ale chciałby mieć w nim inny bonus to po wprowadzeniu zmian byłaby taka możliwość. Sposób w jaki byśmy to rozwiązali to najprawdopodobniej dodanie do Handlarki Różnościami item za 1 yang, który zmieniałby bonusy lub dodanie do itemshopu od razu gotowych fryzur. 2. Wierzchowce - większy wybór? Czy potrzebny jest większy wybór wierzchowców? Może macie pomysł jak to zrobić, aby każdy wierzchowiec miał większe zastosowanie? Jest potrzeba dodania chociażby 1 nowego wierzchowca z nowym bonusem? A może po prostu dodać wierzchowca o powtarzalnym bonusie byle zwiększyć wybór modeli? 3. Pasy - czy są potrzebne? Czy uważacie, że pasy to dobry pomysł? Na rynku jest mnóstwo przeróżnych ulepszaczy, z którymi nie ma co robić. Dodanie pasów z małymi szansami na ulepszenie, dużymi ilościami wymaganych ulepszaczy i minimalnymi wartościami bonusów zapewne zwiększy ich popyt. Pasy byłyby tylko dodatkowym itemem do ubioru, nie wprowadzałby dodatkowej kieszeni na potki tak jak to jest na oficjalnych serwerach. Jeśli pasy na tak, to najprawdopodobniej byłyby wytwarzane u Kowala z różnych ulepszaczy i tu również pytanie jakich? Może dodanie na każdy dungeon nowego ulepszacza? + przetopy, inne rzeczy? Mile widziane propozycje w tych sprawach. Wymagany poziom: wszystkie dostępne od 1 poziomu Bonusy (max wartości): 1k PŻ, 50 wartość ataku | potwory 10% | 2k PŻ | szybkość zaklęć 40% Szansa na pomyślne ulepszenie: od +1 do +6 = 20% od +7 do +9 = 10% Pas nr 1 - pż, wartość ataku +1 - 6x, 6x, 6x +2 - 9x, 3, 3x +3 - 3x, 9x6x +4 - 6x, 3x 6x +5 - 6x, 6, x, 6x +6 - 6x(KD Magii+4), 6xx, 6x +7 - 1x, 3x, 1x +8 - 1x, 3x, 2x +9 - 1x, 3x, 3x Pas nr 2 - potwory +1 - 6x, 6x, 6x +2 - 9x 3x, 3x +3 - 3x, 9x, 3x +4 - 6x , 3x, 6x +5 - 6x, 6x, 3x +6 - 3x, 3x, 9x +7 - 3x, 6x, 6x +8 - 3x, 6x , 6x +9 - 3x, 3x , 3x Pas nr 3 - 2k pż +1 - 6x, 6x, 6x +2 - 9x,3, 3x +3 - 3x, 9x, 6x +4 - 6x , 3x , 6x +5 - 6x , 6x , 3x +6 - 3x, 3x, 9x +7 - 3x, 6x, 6x +8 - 3x, 6x, 6x +9 - 3x, 3x , 3x Pas nr 4 - szybkość zaklęć +1 - 6x, 6x, 6x +2 - 9x, 3x , 3x +3 - 3x, 9x, 6x +4 - 6x , 3x , 6x +5 - 6x, 6x 3x +6 - 3x, 3x, 9x +7 - 3x, 5x, 5x +8 - 3x, 6x, 5x +9 - 3x, 3x , 3x *W tym zestawieniu zostało uwzględnionych ok. 99% dostępnych ulepszaczy 4. Zmiana bonusów w niektórych broniach na 70 poziom? Można uznać, że aktualny zestaw broni na 70 poziom poza Złodziejem Dusz jest bezużyteczny. Czy jest potrzeba coś zmieniać? Jednoręka woja na +9 ma wartości z Nimfy i dodatkowo 1500pż, może lepiej gdyby były tam wartości z bojowego? A broń sury z tego zestawu totalnie nie zachęca do korzystania z niej. Teoretycznie ten zestaw broni powinien być lekko lepszy od broni 65lvl. Powinno to być poprawione? Osoby które nie zamierzają wbijać 80 lvl+ miałyby większy wybór broni. 5. Zwiększenie wartości ataku w Lwim Mieczu? Lwi Miecz już na początku serwera miał trochę zwiększone wartości, ale czy wystarczająco? Nadal mało kto używa tej broni. Może powinna ona mieć niemal zrównany atak fizyczny z Trutą i z racji posiadania dodatkowo wartości ataku magicznego zaczęłaby być częściej używana? 6. Dodanie wartości 12% odp. na miecze, dwuręczne, sztylety, strzały itp.? Aktualnie są dostępne wartości 6%, 8%, 10%, 15%, czy powinno być jeszcze 12% dla większego zróżnicowania? 7. Funkcja wyszukiwania przedmiotów na sklepach? Czy powinna zostać dodana taka funkcja do nabycia w itemshopie na czas np. 14-30 dni? A może do Handlarki? lub tu i tu? *Ankieta zawiera krótkie odpowiedzi tak/nie aby sprawdzić ogólnie jak zapatrujecie się na dane propozycje. PONADTO Zachęcamy do pisania ogólnych spostrzeżeń na temat tego co można zmienić, dodać itp.
  14. until
    Drop Szkat Blasku Księżyca od godz. 20:00 do 23:59
  15. Rain

    Raty 50%

    until
    Bonusy: Exp i Drop +50% od godz. 19:00 do 22:00
×
×
  • Create New...