Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

WiktorPozytyw

Użytkownik
  • Content Count

    11
  • Wpisy z Chatbox

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About WiktorPozytyw

  • Rank
    Nowy/a

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, tutaj będę wrzucać moje wypociny zwane filmami z tego serwera! Za każdą reakcję dziękuję.
  2. Racja że leci od groma ale przyjmując że na serwie w ciągu 24h przewija się np. 1k ludzi, każdy z nich kupi te 10/20kd to nagle one wyparują bo mimo kilkunastu sklepów z nimi odejdzie ich już grubo z 10/20k kamieni gdzie to taka średnia zależy ile graczy. Misja wymaga czasu + ilość tych kd jest ogromna więc długo by się ją robiło. Trzeba pokombinować bo klasyk to klasyk ale nie robiąc nic i nic nie dodając to jebnie.
  3. 1. Tak, uważam że drop musi zostać zbalansowany w szczególności dla większych lv bo nie może być tak że mając 30lv zarabiam więcej jak 90lv. Nawet patrząc na wysiłek , jak trzeba rozwinąć postać na 30lv a jak na 90lv żeby dawać nią radę zbić metka bossa czy spota. Prosty przykład z ravi gdzie wchodząc na wyżynkę (mapa 86) można było trzepać kokosy i to ogromne. To też był hard i mimo to na mniejszych lv można było sztoss zarobić pomimo że jeszcze raz przypomnę że wyżynka biła na głowę inne zarobki <- to jest przykład i nie mówię że tu ma być tak samo. Chodzi o sens. Im większy lv i poświęcenie czasu tym lepsze możliwości zarobku. 2. Nie jestem. Najlepiej dodać misję jak na innym serwie. Oddajesz 10x KD+4 np woja i dostajesz 1% silny woj. oddasz potwora dostaniesz 1% silny na potwora, oddasz wita dostaniesz 100hp. Szansa na oddanie np.75% i oddajesz co 7h. Bonusy są minimalne bo to hard. Kto będzie chciał to zrobi je dla tych kilu %. Nie stracą na tym nowi gracze bo było by to nie fair gdybyśmy nagle zmniejszyli drop. Dodatkowo po tej misji dla przykładu. Jeśli 100osób kupi po 10kd to z rynku zniknie 1k kd'ów danego rodzaju co zwiększy na nie zapotrzebowanie i ich cena podskoczy. 3. Bez głosu- trochę bezsens jak na moje, więc się nie wypowiem. 4. Myślę że można dodać max 3 rodzaje kostiumów te najbardziej standardowe z takimi samymi bonusami czyli np. 30 i 500hp wartości. Skoro fryz daje 10 na moby + lizak 50 wartości to z kostiumem będzie 80 wartości,10moby i 500hp. 5. Dodać, ale od większego lv dla tych co męczyli w red lesie, dodatkowo zmniejszyć tam exp ze względu na wielkość i ilość spotów, zmniejszyć drop i wyrzuć drop broni 75. Dodać tam generała a z niego drop 1 krętego klucza, oraz wróżki a z niej od 3 do 4 krętych + odpałów typu obrona boga smoków czy rosa czerwona. Nie dodawać do niej dropu itemów ani ulepek żeby jedna gildia się nie ustawiła do końca. Te bossy dawały by tylko wlotki na smoka co pozwoliło by też słabszym je zbić i kiedyś się wybrać na smoka. 6. Było by to sporym ułatwieniem i mam mieszane uczucia. Raz jestem na tak a raz na nie. Chyba niech tak zostanie jak jest.
  4. Temat po aktualizacji. Ja proponuję przed.
  5. Witam,wychodzę z propozycją dodania działu gdzie administracja będzie dodawać informację o danej aktualizacji czy zmianie na serwerze. (Co planuja czy też nad czym pracują) Informacja będzie polegać na poinformowaniu graczy co administracja zamierza wprowadzić/zmienić czy zaktualizować na serwerze. ''Np. Na dniach wejdzie aktualizacja zwiększająca drop z tego i tego i tego metka. Szansa na to zostanie zwiększona. Dodamy to a to usuniemy''. Tak aby gracze widzieli że jest zainteresowanie i zaangażowanie. Sam mam masę propozycji co do dropu czy eventów ale nie wiem jak i co administracja planuję. Przez co nie do końca wiem czy jest sens się produkować i wypisywać masę propozycji. Takie posty na pewno po pierwsze przyciągną graczy, starych zatrzymają + dużo osób będzie mogło się wypowiedzieć na dany temat i administracja pozna opinie ludzi co do ''ich planów'' Sama organizacja forum może dużo zmienić, + fanpage + youtube i może być tu naprawdę masa ludzi. Zapraszam do dyskusji co o takim dziale i samym pomyśle myślicie.
  6. Przyjęte jest podobno że do 35 kamieni powinieneś zrobić skila na P, rada nie daje Ci 100% jak na książkę tylko zwiększa. Np. zamiast 30% masz 50% że wejdzie. Z tymi % to tylko przykład bo nie wiem jak jest ustawione ale mniej więcej tak to działa.
  7. Cześć, na + . Przyda się chociaż minuta dłużej.
  8. Może zamiast tego to dodać do opcji ''rozpocznij w mieście'' potwierdzenie tej decyzji?
  9. Na większości serwerów był z tym problem bo albo bugował się efekt albo pelerynki nie do końca działały. Niektórzy też mieli nawet lagi po pewnym czasie expienia jak się ''spamiło'' pelerynkami więc nie wiem czy to taki dobry pomysł, a administracja na pewno ma inne sposoby żeby taką osobę złapać i jej to udowodnić Jestem ani na nie ani na tak. Uważam że to średni pomysł.
×
×
  • Create New...