Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
BuLL

Opinie, propozycje, ogólnie o serwerze

Recommended Posts

Szanse dropu zależą w dużej mierze od różnicy poziomu postaci, a zabijanego potwora/metina/bossa.

Przykład dla przedmiotu, który ma 10% szansy na drop:

Postać ma 15 poziomów mniej niż potwór to szansa to 18%.
Przy 10 poziomach mniej szansa to 15%.
Na równym poziomie jest 10% szansy na drop.
Mając 5 poziomów więcej jest to 9,2%
Mając 10 poziomów więcej jest to 5%
Mając 13 poziomów więcej jes to 1%
Mając 15 poziomów więcej jest to 0,1%

Dodatkowo mając założoną Rękawicę Złodzieja szansa 10% zmienia się na 20%.
Mając dodatkowo Rękawicę Złodzieja jako bonus do konta to 20% zamienia się w 40%.

Inna sprawą jest to, że nie wszystko dropi w ten sposób, ale 99% przedmiotów tak działa (np. Szkata Rippera, Zasuszona Głowa ignoruje różnice poziomów).

Jeśli ktoś chce sobie posprawdzać jak to wygląda na różnych przykładach w metinie to zapraszam tutaj:
http://imerr.github.io/m2dropcalc/

Tak został stworzony Metin i tak to też działa u nas (jak zapewne wszędzie indziej).

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minut temu, Xardas napisał:

O widzisz nagle wpominasz o czymś zupełnie innym 😄 Pogrążasz się. Już nie napiszesz, że chciałem więcej zmianek czy zmiany dropu z metków? No fakt ciężko drugi raz napisać coś co jest nie prawdą.

 

Ale chciałeś xD. I nie tylko zmianek, ale też egzo i rad. I chyba chodziło Ci o słowo "nieprawda". 

Tutaj masz tezę z pewnym wyszczególnieniem:

9dd0eef98abda.png

😄😄😄 "zmianek nigdy nie za wiele" 😄😄😄 

 

A Tutaj masz argument, który popierasz:

955091661b723.png

 

Cały wątek masz w linku wyżej 🙂 . 

To jak to jest? Nie uważałeś, że 55 lvl zarabia więcej niż 80 i nie oczekiwałeś zmian z tym związanych? Nie popierałeś pomysłu zielonego?

Dostałeś to czego chciałeś a teraz płaczesz, że jednak nie o to chodziło 😉 . Tak samo swoją drogą było z Azraelem. I wiesz co? To się nie skończy. Nawet jakby wprowadzili WSZYSTKO co chcesz, to i tak znajdziesz coś, do czego jeszcze można się doczepić.  Właśnie to mnie bawi. Taka roszczeniowość malkontenta. - czegoś chce i żąda tego, ale jak to dostanie to jest nieszczęśliwy  😄 . 

 

3 minuty temu, BuLL napisał:

Szanse dropu zależą w dużej mierze od różnicy poziomu postaci, a zabijanego potwora/metina/bossa.

Przykład dla przedmiotu, który ma 10% szansy na drop:

Postać ma 15 poziomów mniej niż potwór to szansa to 18%.
Przy 10 poziomach mniej szansa to 15%.
Na równym poziomie jest 10% szansy na drop.
Mając 5 poziomów więcej jest to 9,2%
Mając 10 poziomów więcej jest to 5%
Mając 13 poziomów więcej jes to 1%
Mając 15 poziomów więcej jest to 0,1%

Dodatkowo mając założoną Rękawicę Złodzieja szansa 10% zmienia się na 20%.
Mając dodatkowo Rękawicę Złodzieja jako bonus do konta to 20% zamienia się w 40%.

Inna sprawą jest to, że nie wszystko dropi w ten sposób, ale 99% przedmiotów tak działa (np. Szkata Rippera, Zasuszona Głowa ignoruje różnice poziomów).

Jeśli ktoś chce sobie posprawdzać jak to wygląda na różnych przykładach w metinie to zapraszam tutaj:
http://imerr.github.io/m2dropcalc/

Tak został stworzony Metin i tak to też działa u nas (jak zapewne wszędzie indziej).

I jest to zasada dość intuicyjna. Im mniejszy lvl masz, tym trudniej ubić trudnego potwora/metina dlatego dostaje się lepszą nagrodę. Pytanie ile pracy potrzeba, żeby przerobić każdy item z metinów żeby leciał własnie w taki sposób jak te przykładowe szkaty rippera. W ogóle jest to wykonalne? 😄

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gościu wyciągasz posty z 21 grudnia a mamy 14 luty. I to była tylko reakcja, że fajnie jakby takie zmiany zostały wprowadzone. Ty nie grasz i nie widzisz, że teraz jest zupelnie inaczej bo Zielony dążył do tego, aby większe lvl miały sens bytu a nie, że i 55 i 95lv siedzi w red lesie bo tam najlepiej dropi. A tak jest teraz.
 

Cytat

Przecież to oczywiste, że postaci z wysokim lv powinny zarabiać więcej. Raz, że mają do zrobienia 5skilli na 86lv i potrzebują lepsze eq niż fms czy rib za 200kk.. Poza tym więcej osob z wyzszym lvl generuje większe zapotrzebowanie na UWAGA TO CO NIE MOŻECIE SPRZEDAĆ czyli zmianki/egzo/rady/kamole. Czy wy tego naprawdę nie widzicie? Wszyscy stoją na niskich lvl i nie potrzebują żadnego z tych dóbr.

No już nie potrafię prościej tego wytlumaczyć. Proszę nie pisz więcej bo naprawdę nie masz argumentów a ja nie potrafię prościej Ci pokazać jak to wygląda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minut temu, Xardas napisał:

I to była tylko reakcja, że fajnie jakby takie zmiany zostały wprowadzone.

No... Otóż to. Dokładnie tak samo tę reakcję odebrałem. No to to skoro uważałeś, że fajnie by było jakby takie zmiany zostały wprowadzone to zostały one wprowadzone 😄 .

29 minut temu, Xardas napisał:

Ty nie grasz i nie widzisz, że teraz jest zupelnie inaczej bo Zielony dążył do tego, aby większe lvl miały sens bytu a nie, że i 55 i 95lv siedzi w red lesie bo tam najlepiej dropi.

Ostatnio coś chwilę pograłem właśnie po to żeby wiedzieć czy nie przesadzacie z tym "zmiankowym armagedonem". No i chwile podropiłem, sklep cały wystawiłem, sprzedał się w jeden dzień... Ktoś tu troszkę przesadza.

😄 A patrz co napisałem wtedy 😛 . Tego 22 grudnia. 

d7a604f2db22c.png

Jak widać część nawet wbijać lvl nie musiała, bo tak mocne te dropki 55lvl mają xD. I jak ja mam się nie śmiać? Pewnie myślisz, że ta blokada lvlowa coś zmieni. A pokazać Ci co pisałeś o wbijaniu lvl? Jaki to wielki "problem"? 

0d0597c378072.png

Skoro wiesz, że lvl to nie przeszkoda to dlaczego popierasz ten pomysł? 😄 . 

Edited by Maxbad

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 14.02.2020 o 17:14, BuLL napisał:

Szanse dropu zależą w dużej mierze od różnicy poziomu postaci, a zabijanego potwora/metina/bossa.

Przykład dla przedmiotu, który ma 10% szansy na drop:

Postać ma 15 poziomów mniej niż potwór to szansa to 18%.
Przy 10 poziomach mniej szansa to 15%.
Na równym poziomie jest 10% szansy na drop.
Mając 5 poziomów więcej jest to 9,2%
Mając 10 poziomów więcej jest to 5%
Mając 13 poziomów więcej jes to 1%
Mając 15 poziomów więcej jest to 0,1%

Dodatkowo mając założoną Rękawicę Złodzieja szansa 10% zmienia się na 20%.
Mając dodatkowo Rękawicę Złodzieja jako bonus do konta to 20% zamienia się w 40%.

Inna sprawą jest to, że nie wszystko dropi w ten sposób, ale 99% przedmiotów tak działa (np. Szkata Rippera, Zasuszona Głowa ignoruje różnice poziomów).

Jeśli ktoś chce sobie posprawdzać jak to wygląda na różnych przykładach w metinie to zapraszam tutaj:
http://imerr.github.io/m2dropcalc/

Tak został stworzony Metin i tak to też działa u nas (jak zapewne wszędzie indziej).

Drop dropem , ale jeszcze pozostaje kwestia tego aby rozruszać ten rynek dodając coś nowego. Na przykładach innych serwerów można się uczyć. Na Valiumie kiedy pojawił się problem ze zbyt dużą ilością kd na rynku to dodali specjalne kd które wytwarza się z standardowych kd. Mają misje które są dosyć ciężkie do oddania i to samo przydało by się tu z tą misją. Na jakiś czas kd poszły by w górę i możliwe że było by większe zapotrzebowanie na nie. Powiedzmy że 50 takich samych kd daje szansę na bonus 1% (taki jaki dają same kd czyli np silny na moby) i na przyjęcie jest z 30% max żeby nie  było że misje odda ktoś w dwa dni i nadal będzie wiało nudą. W końcu podobno jest to hard  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja od siebie proponuję zadzialać może coś z przedmiotem "Szkło handlu"? Na plu się sprawdza i tutaj również by się sprawdzało, tak myślę przynajmniej ja. Sklepów jest multum, a takie coś, to tylko ułatwienie. 🙂

  • Like 1
  • Denerwujesz mnie 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szkło handlu to bardzo głupi pomysł. Ten serwer jest klasyczny, a Szkło handlu by to popsuło

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...