Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Obibok

Zielona rosa

Recommended Posts

Z tego co widzę weszła aktualizacja nerfiąca zieloną rosę. Daje teraz podobno 5% xD. Czyli max % na magię można mieć 55% (bania 15%,branza 15% ,stal 20%). Uważam, że ta zmiana była niepotrzebna i prawdopodobnie dodana ze względu na na płacz osób grających bm'em/szamem. W końcu na starym plu BM był silny tylko do 70 lv i tu też tak powinno być. To, że ktoś się naoglądał memów o kox BM, a teraz palacze, że useless to jego problem. Może teraz będziemy nerfić bodego "dywana" bo mental pada po serii ciosów, a duchowe jednak nie zabiaja za pierwszym razem? 

Każda postać w mt2 ma swoją rolę i nie bawmy się tu w pseudo balans bo nie na tym to polega. Takie zabiegi niszczą wojny i zmniejszają szansę na ustanie większej ilości przeciwników przez co prowadzą do mniej ciekawych potyczek (im więcej postaci liczących się tym gorzej bo nie można się ubrać na wszytko). Nie róbmy z tanków (tzw postaci blokujących) i buffów (postaci wspierających tzw supportów) postaci które będą przewyższać postacie pvp.

Tak Bm wg mnie jest postacią blokującą którą można fajnie wykorzystać na wojny. No ale cóż widzę, że na serwerze ludzie się rzucili na niego nie wiedząc, że archer poskłada go w pvp z zamkniętymi oczami. 

 

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

skoro archer go poskłada bez problemu to skończ pierdolić bez sensu i tworzyć kolejny bezsensowny temat tylko rób ninje i nie będziesz widział problemu:) 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poskłada ale przed nerfem teraz pewnie bm będzie op. Na inne klasy jest max 60-65% abs, a bm który i tak był bardzo mocny będzie jeszcze mocniejszy. Poczekamy zobaczymy. Jak zaliczy ktoś glebę po 2-3 skilach to wtedy będzie widział problem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

no tak bo jak odpaliliście full abs na magie + roski to BM max co mógł z tej sferki uderzyć to może marne 2 lub 2,5k to max

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niestety bm na 99% serwerach tak ma i jakoś ludzie są w stanie zrobić inną postać zamaist płakać o nerf absu na magię. Sorry ale 55% abs jest kur*wsko nie sprawiedliwe względem innych klas. Eq 15 magia + 10 lud + 2k hp za darmo się nie dostaje. Lepiej jakby to było 65%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Balansu nie ustala się przez ustawienie każdemu żeby bił 4-5k skilami. Nie na tym to polega. Kazda klasa postaci ma inne zarówno atuty jak i wady.


BM - wszystkie skile trafiają z dużej odległości + mają szybką animację (poza sfera) + ochronka 33% abs.

WP - Rozpro gdy nie siądzie w BMa/Bodego/Smoka to już problem i trzeba umieć złapać pod hity jako pierwsi zeby wyjść obronną ręką.

Mental - potężna wartość obrażen z duchowego (6-7k przy 60%abs) jednak również trzeba posiadać podstawową wiedzę o mechanice gry żeby nie 'spalić' skilli + silne na którym nie da się obalić.

Body - aktualnie najbardziej niedoceniany jednak myślę, że dobrze odpalony bez zgaszonej aury jest wstanie konkurować z każdym.

Healer - mega szybkie skile + hity na które mało kto posiada abs.

Smok - jak wyżej + mega odporność na ataki fizyczne z błogosławieństwa.

Archer - obecnie najbardziej osłabiony - dostępne 65% abs na strzały + uniki + strach(unik). Mega wolna animacja skili których nie ma sensu używać - jedynie pojedyncze strzałki+ dokończenie pvp ognistą strzałą - mega osłabiona wartość ataku strzał/skilli przy oddaleniu się przeciwnika.

Dagger - obecnie top1 postać PVP na Gromo (zaraz po niej mental)- przy 55/61% na magię jest w stanie zacząć pvp z 9-11k z samej chmury + kosmiczne hity rzędu 1,8-2.2k które zadaję o wiele szybciej niż postacie używające mieczy. Zdecydowanie zbyt OP.


Także jeśli chodzi o zmiany ros to zostawienie 5% + 1% Mong mija się z celem i jest nie przemyślane.

Zostawienie rosy 5% + wody Mong 10% - wporządku jeśli zostanie zmniejszona wartość ataku magicznego z trującej chmury u daggera.
Zostawienie rosy 10% + wody 10% - 70% na magię - tutaj trzeba by  pogrzebać w wartościach magicznego ataku u szamanów i BMa.
Zostawienie rosy 5% + wody 5% - brzmi najlepiej jednak tylko po nerfie chmury daggera.
Zostawienie tak jak jest nie ma sensu gdyż nikt nie będzie odpalał wody 1% która tylko blokuje nam używanie ros.

Ostatecznie dodanie zamiast 20% na magię to 25% w Niebiance+9 jako motywacją do rozwijania postaci .

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Obibok napisał:

No niestety bm na 99% serwerach tak ma i jakoś ludzie są w stanie zrobić inną postać zamaist płakać o nerf absu na magię. Sorry ale 55% abs jest kur*wsko nie sprawiedliwe względem innych klas. Eq 15 magia + 10 lud + 2k hp za darmo się nie dostaje. Lepiej jakby to było 65%.

to po chuj dodana jest ta postać do gry skoro ma być niegrywalna? haha

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale pieprzycie głupoty, ale nie można patrzeć tylko na pieprzone pvp, ninją daggerem czy surą bm nikt mądry nie będzie dropił i siedział na metkach, bo DMG jest kosmicznie mały.

Każda postać ma tam jakieś swoje atuty, jedna jest dobra w dropieniu i expieniu, druga w pvp jest lekko lepsza, od zawsze tak było przecież

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie osłabienie tej rosy jest dobrym pomysłem.

BM jest mocny, ale tak jak ninją expi się kure*wsko ciężko, bo nie mają żadnych skilli do PVM, chyba że osłonka sury coś tam dodaje.

Nie może być tak, że taki body rozp*rdala każdego w PVP i jest sporo mocniejszy od takiego ninjy, mając aure, przez którą rozwalenie metka z lasu i dobre eq trwa jakieś maksymalnie 30 sekund.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minut temu, Sprzedawca napisał:

Jak dla mnie osłabienie tej rosy jest dobrym pomysłem.

BM jest mocny, ale tak jak ninją expi się kure*wsko ciężko, bo nie mają żadnych skilli do PVM, chyba że osłonka sury coś tam dodaje.

Nie może być tak, że taki body rozp*rdala każdego w PVP i jest sporo mocniejszy od takiego ninjy, mając aure, przez którą rozwalenie metka z lasu i dobre eq trwa jakieś maksymalnie 30 sekund.

 

Co Ty pieprzysz chlopie jak tutaj sie wbija 99 w grocie v1 bo jest zle ustawiony EXP na Zinach.
A w GV1 ninja zbija spoty truciakiem bez żadnego problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, GrubaFaja napisał:

to po chuj dodana jest ta postać do gry skoro ma być niegrywalna? haha

Źle się wyraziłem. Chciałem napisać, że ma ograniczone pole do popisu na większości serwerów (co jest dobre) i większość wybiera inne klasy. Taki bm może służyć np jako kontra na mentala/szamana, a nie jako potwór na wszytko. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Sprzedawca napisał:

Jak dla mnie osłabienie tej rosy jest dobrym pomysłem.

BM jest mocny, ale tak jak ninją expi się kure*wsko ciężko, bo nie mają żadnych skilli do PVM, chyba że osłonka sury coś tam dodaje.

Nie może być tak, że taki body rozp*rdala każdego w PVP i jest sporo mocniejszy od takiego ninjy, mając aure, przez którą rozwalenie metka z lasu i dobre eq trwa jakieś maksymalnie 30 sekund.

 

Ale bierz pod uwagę, że body wyrwie rozpro i już bije gówno, a dagger jest uniwersalny i może powalczyć z większością klas mając niższe DMG niż body. Coś kosztem czegoś, a nie jak bm niski ABS na magię + 53% bloku ciosu + ochrona dzięki której skile nic mu nie robią. On ma teraz praktycznie wszystko na swoją korzyść.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Obibok napisał:

Źle się wyraziłem. Chciałem napisać, że ma ograniczone pole do popisu na większości serwerów (co jest dobre) i większość wybiera inne klasy. Taki bm może służyć np jako kontra na mentala/szamana, a nie jako potwór na wszytko. 

Skoro BM dla Ciebie to potwór na wszystkich to Dagger musi być jakimś pi3rdolonym monstrum :]

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, HandlarzNR1 napisał:

Co Ty pieprzysz chlopie jak tutaj sie wbija 99 w grocie v1 bo jest zle ustawiony EXP na Zinach.
A w GV1 ninja zbija spoty truciakiem bez żadnego problemu.

przecież pisze chłopie o biciu metków, bossów chyba ku*rwa wiadomo, że taki ninja czy bm radzi sobie pare razy gorzej niż body czy sura WP

Jakby tak patrzeć to sura wp każdemu może rozpro rzucić i jedyna postać która na tym nie straci to ninja dagger lub ninja archer 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, GrubaFaja napisał:

Skoro BM dla Ciebie to potwór na wszystkich to Dagger musi być jakimś pi3rdolonym monstrum :]

Nie ma co się rozpisywać i tak ich nie przekonasz 😕

Share this post


Link to post
Share on other sites

Balans w kilku punktach:

1.Zwiększyć wartość magicznego ataku w wachlarzu i ciut w dzwonku.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

2.Wywalic raz na zawsze lizaka na magię. Do tego dac rose max 10% magię i wodę 5% na magię.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

3.Dodać hełm na 80-90 który na +9 dawałby 1khp 5%odp na magię i 5% bloku wiecej (a na +7 powiedzmy 800hp i 1%na magie aby ludzie mieli motywację do wbijania na 9)

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

4. Pas na Level 90-99 który dawałby Max 2khp i 5% odp na ludzi.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

5. Osłabić ochronka Bm'a aby nie sprawiała wrażenie że każdy bm w ochronce ma eq wojenne.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

6.Osłabić chmurke daggera do pierwotnej wartości.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Jedyny problem na serwerze to nie balans tylko sama administracja, a dokladniej technika. Macie zajebisty serwer tylko nie rozumiem dlaczego olewacie wiekszosc bardzo waznych spraw. Nawet głupim przykładem będzie most w chunjo ktory przez cały event swiąteczny był przesunięty do takiego stopnia że nie dało rady swobodnie po  nim przejść bo postać spadała do wody, a edycja takiego mostu to raptem parę kliknięć myszką. Było ta zgłaszane wielokrotnie Ale nikt się tym nie zainteresował. 

Tak samo niejednokrotnie był poruszany temat setek na wojnie gildii aby totalnie je usunąc, oczywiście Rain wchodzi na DSC i interesuje się serwerem zazwyczaj jego odpowiedzi są takie jakie chcemy usłyszeć, ale jak widać Bull robi takie zmiany jakie sam chce bez wcześniejszego testowania, bo wątpię że był testowany DMG bm'a przy 61% na magię, o ścianach w grocie nie wspominając. Panowie @Rain @BuLL albo cos podzialacie w tym kierunku albo znow na serwerze bedzie kilku graczy tak jak przed eventem letnim.. A tego nikt z nas nie chce

 

  • Like 1
  • Dzięki! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

z tymi miksturkami to sie załamałęm ,ehem i poprawcie tego wojownika cienia bo on to dopiero ma ABS ! HAHAHA.

 

co do balansu to wystarczyło by ciut zwiekszyć wartość magiczną w skilach ewentualnie itemach niż upie rdalać ** odpały.,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem leży w dużej mierze od hitów, taki woj body czy sura WP nie muszą w ogóle używać skilli bo mniej biją na nich, wystarczy że sklepia kogoś na kilka strzałów. Czegoś takiego jeszcze nie widziałem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, PLNY napisał:

Balans w kilku punktach:

1.Zwiększyć wartość magicznego ataku w wachlarzu i ciut w dzwonku.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

2.Wywalic raz na zawsze lizaka na magię. Do tego dac rose max 10% magię i wodę 5% na magię.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

3.Dodać hełm na 80-90 który na +9 dawałby 1khp 5%odp na magię i 5% bloku wiecej (a na +7 powiedzmy 800hp i 1%na magie aby ludzie mieli motywację do wbijania na 9)

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

4. Pas na Level 90-99 który dawałby Max 2khp i 5% odp na ludzi.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

5. Osłabić ochronka Bm'a aby nie sprawiała wrażenie że każdy bm w ochronce ma eq wojenne.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

6.Osłabić chmurke daggera do pierwotnej wartości.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Jedyny problem na serwerze to nie balans tylko sama administracja, a dokladniej technika. Macie zajebisty serwer tylko nie rozumiem dlaczego olewacie wiekszosc bardzo waznych spraw. Nawet głupim przykładem będzie most w chunjo ktory przez cały event swiąteczny był przesunięty do takiego stopnia że nie dało rady swobodnie po  nim przejść bo postać spadała do wody, a edycja takiego mostu to raptem parę kliknięć myszką. Było ta zgłaszane wielokrotnie Ale nikt się tym nie zainteresował. 

Tak samo niejednokrotnie był poruszany temat setek na wojnie gildii aby totalnie je usunąc, oczywiście Rain wchodzi na DSC i interesuje się serwerem zazwyczaj jego odpowiedzi są takie jakie chcemy usłyszeć, ale jak widać Bull robi takie zmiany jakie sam chce bez wcześniejszego testowania, bo wątpię że był testowany DMG bm'a przy 61% na magię, o ścianach w grocie nie wspominając. Panowie @Rain @BuLL albo cos podzialacie w tym kierunku albo znow na serwerze bedzie kilku graczy tak jak przed eventem letnim.. A tego nikt z nas nie chce

 

Jeśli dodasz hełm+roski + wody takie jak wymieniłeś to wrócimy do punktu wyjścia. Dodatkowo osłabisz ochronkę u BM'a to już w ogóle będzie niegrywalny. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, GrubaFaja napisał:

Jeśli dodasz hełm+roski + wody takie jak wymieniłeś to wrócimy do punktu wyjścia. Dodatkowo osłabisz ochronkę u BM'a to już w ogóle będzie niegrywalny. 

Dąże to tego aby bylo 68-70% na magię i wiecej HP. A ochronke trzeba osłabić, bo nie ukrywajmy że jeśli nie będzie żadnego WP w pobliżu to taki dobrze ubrany BM jest w stanie ustac tyle co ja na setkach 😄

Share this post


Link to post
Share on other sites

ad.1 ja bym nie kombinował w itemach, najlepiej jak są orginalne wartosci

ad.2 tu jestem za, lepiej wywalic lizaka a rosa 10 i woda 5 jest spoko

ad.3 tu jestem na nie, po co jeszcze wiecej itemow na tak klasycznym serwerze

ad.4 na gromo sa pasy?

ad.5 na nie, w tedy sens ma posiadanie w skladzie WP do rozpraszania 😉

ad.6 jezeli chmurka jest zboostowana to powinna wrocic do orginalnej wartosci, ingerencja w wartosci EQ i skili zawsze konczy sie skopanym balansem

a co do tego, ze WP i Body hitami bija wiecej jak skillami to przecież standard i tak powinno byc 😉 PS. gralem na nie jednym serwerze gdzie dagger hitami bil wiecej jak skillami, to dopiero masakra 😜

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie jest tak że BM to największa kosa, jest może mocną klasą ale jego skille biją tylko 1 gracza. 

Mental z duchowego walnięcia i tąpniecia moze w kilka celów na raz bić, to może też mu coś znerfimy ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mental bez skili nie istnieje, więc nie nerfił bym go. Tym bardziej że najbardziej obrywa od bodego z przeszywką, dlatego mental musi go poskładać na 4 skile 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
56 minut temu, Songo napisał:

mental bez skili nie istnieje, więc nie nerfił bym go. Tym bardziej że najbardziej obrywa od bodego z przeszywką, dlatego mental musi go poskładać na 4 skile 😉

ja wiem ze mentala nie można nerfić, ale chodzi mi głownie ze każdy płacze o BM, a taki body czy wp to mają hity jak 1 skill takiego BM 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...