Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Pasy, Co i jak?


Recommended Posts

Witam. Mam kilka pytań dt. pasów.
1. Jaka jest szansa na wytworzenie pasów (jeśli różne pasy mają różną wartość, to ile to wynosi)?
2. Jaka jest szansa na ulepszenie pasów na każdy poziom pasa?
3. Co jest potrzebne do ulepszenia pasów ?
4. Ile takie operacje kosztują (o ile jest jakiś koszt w YANG)?
5. Czy pasami można handlować?
6. Jaka jest szansa na włożenie przetopu do pasa?
7. Ile taki przetop daje w danym pasie?

Jeśli macie info na dany punkt to proszę o info. Jeśli jest gdzieś o tym informacja na forum/na stronie/ w grze, to też dajcie znać.

Link to comment

1.35%

2.Jak zrobisz pas to będzie wszystko napisane na +1 jest 30% a na +7 10%

3.Zachęcam do zrobienia pasa wtedy na bieżąco będziesz skupował ulepki i się dowiesz jakie. Powinno to zostać jeszcze tajemnicą i motywacją dla graczy którzy jako pierwsi ulepszają pasy do tego żeby mieć możliwość kupowania ulepek po niższych cenach.

4.koszty ulepszania są rzędu k-kk yang

5.tak

6.Mi weszlo 3/8 więc nie jest źle.

7.przetopy dają 1% w pasie na moby i pewnie przy maksymalnym stopniu ulepszenia ostatni przetop da 2% ale zanim ktoś wbije to n 9 to minie ze 3 lata xD

W pasie życia dają natomiast 110 pz i 3 przetop daje chyba więcej ale w tej chwili nie pamiętam ile później sprawdzę i powiem dokładnie.

 

Link to comment

Bronisz tego żeby lepsi czy starzy gracze kupywali ulepki po taniości co jest zrozumiałe z twojej perspektywy, tylko dlugofalowo zabijasz młodego gracza bo on nie wie że na tym może zarobić, więc nie ma jak się wybić.

 

Ja uważam że administracja powinna rozpisać cały schemat żeby ludzi mogli dropić, zarabiać i to by pomogło ruszyć coś na poziomie nowych graczy.

 

A dwa, mówisz to tak prosto zrób pas i będziesz wiedział co potrzeba. Czy ty nie zdajesz sobie sprawy że nie każdy ma 3-4 dropy na każdy lvl żeby sobie dropić ulepszacze które są jednak bądź co bądź ciężkie do wydropienia? Bo koszt próba przerobienia pasa jest teraz w granicach 1.5kkk+. Tylko nieliczni mogą sobie pozwolić na taką zabawe. 

Link to comment

Gracze wiedzą jakie itemki trzeba na przerobienie pasa a i tak nie latają np plagi bo jest męczącym dungiem. Zobacz jaka jest dysproporcja między lustrami a zywicą na rynku. Co do rozpisania ulepek to może faktycznie masz racje i by to coś ruszyło. Temat do dyskusji. Pozdrawiam 😄

Link to comment

Pytanie tylko, kto ma to odkrywać, jak nie ma graczy. Dziś kumpel, który od kilku dni lata na plagę (która swoją drogą co jakiś czas się psuje, buguje i jest strasznie nudna) i wydropił kilka żywic, mówi mi, że wykosztował się na resztę składników i dopiero przy samym tworzeniu, gdy mu już spalił, dowiedział się, że stworzenie pasa może się nie powieść... Teraz rozważa odejście z serwera, mimo że ogólnie serwer nam się podoba. Są tu ewidentnie braki komunikacji administracji z graczami (przykład z brzegu: kiedy zostanie wyłączona możliwość wymianów tortów, albo czemu feniksy (pety) się same wyłączają). F1RE jest aktywny, resztę widzę rzadko i to często tylko na discordzie. Na serwerze jest przyjemnie, w miarę ciekawy był event letni, balans w trudności rozgrywki też jest ok, no ale niestety ciężko jest, jak gracze o niczym nie mogą się dowiedzieć wprost z gry, tylko muszą się dopytywać, prosić o informacje na forum czy diskordzie. Serwer nie jest na tyle duży by gracze robili dla niego osobne wiki.

Wracając do tematu pasów. Osoby będące w wielkich gildiach  (czyli w jednej z dwóch) może mają szanse się czegoś dowiedzieć z doświadczenia innych graczy, jednak gracze solo lub z ci małych gildii, bez utopienia kilka kkk w eksperymenty (np. czy szansa na utworzenie pasa jest 100%, a jak nie, to ile wynosi), muszą szukać rad, tak jak ja teraz, mimo, że gram już tutaj z przerwami prawie rok. Jako gracz, proszę o lepsze komunikaty w samej grze.

  • Haha 1
Link to comment
10 minut temu, Kronol11 napisał:

Pytanie tylko, kto ma to odkrywać, jak nie ma graczy. Dziś kumpel, który od kilku dni lata na plagę (która swoją drogą co jakiś czas się psuje, buguje i jest strasznie nudna) i wydropił kilka żywic, mówi mi, że wykosztował się na resztę składników i dopiero przy samym tworzeniu, gdy mu już spalił, dowiedział się, że stworzenie pasa może się nie powieść... Teraz rozważa odejście z serwera, mimo że ogólnie serwer nam się podoba. Są tu ewidentnie braki komunikacji administracji z graczami (przykład z brzegu: kiedy zostanie wyłączona możliwość wymianów tortów, albo czemu feniksy (pety) się same wyłączają). F1RE jest aktywny, resztę widzę rzadko i to często tylko na discordzie. Na serwerze jest przyjemnie, w miarę ciekawy był event letni, balans w trudności rozgrywki też jest ok, no ale niestety ciężko jest, jak gracze o niczym nie mogą się dowiedzieć wprost z gry, tylko muszą się dopytywać, prosić o informacje na forum czy diskordzie. Serwer nie jest na tyle duży by gracze robili dla niego osobne wiki.

Wracając do tematu pasów. Osoby będące w wielkich gildiach  (czyli w jednej z dwóch) może mają szanse się czegoś dowiedzieć z doświadczenia innych graczy, jednak gracze solo lub z ci małych gildii, bez utopienia kilka kkk w eksperymenty (np. czy szansa na utworzenie pasa jest 100%, a jak nie, to ile wynosi), muszą szukać rad, tak jak ja teraz, mimo, że gram już tutaj z przerwami prawie rok. Jako gracz, proszę o lepsze komunikaty w samej grze.

Jeśli chodzi o feniksy.  To czerwony nie znika jest zawsze.  Reszta mi znikala po kilku minutach. Kolega ma szczęście ze zywice mu leca bo mi po 35 plagach nie wyleciala ani jedna. I na tyle plag co zrobilem tu juz  każda udana więc nie wiem w czym problem.  Było by w niej trochę rzeczy do zrobienia ale nie ma bugow takich że jej nie dokończysz 

Link to comment

To nie jest łatwy serwer ja swój pierwszy pas wbilem za 5x a na +1 za 12x i jakoś nie miałem ochoty odchodzić z serwera , jak dla mnie powinien być rozpisany jedynie % na każdy +

Wystarczy też spojrzeć po jakim czasie lustra z 300kk zeszły do 40kk 🙂 jakby tyle samo osób robiło plage było by to samo ale trafiło się kilka osób co farmia Azka a z powodu tego, iż nie mogą sprzedać tych 20 luster cena zaniżają w dół tak jak jest ze szponami

  • Like 1
Link to comment

No nie wiem czy miał takie szczęście, skoro stracił je, próbując stworzyć pas, w momencie gdzie nigdzie w grze nie jest napisane, że może się to nie udać. Ostatnio robiłem pechową plagę w której nie dość, że w etapie po drugiej maszkarze (ten z mobami przed smokiem), 3 jajka były niewrażliwe na obrażenia  (były w innym miejscu na serwerze niż wyświetlał się w kliencie gry, a w zasadzie na 3 klientach, relog nie pomagał), to jeszcze mob, który utknął w ścianie, nie reagował na pelerynki (jak wiele tam) , a był za daleko na rzucenie rozproszenia. Gdybym nie miał archera, jako trzecią postać, dunga bym nie ukończył. Miałem już pisać o tym na forum i nagrałem nawet filmik, ale za dużo ważył, a trochę roboty z montażem było. Wrzucę tylko screena. W samym dungu proponuję usunąć te jajka, a moby pogrupować, by lepiej reagowały na palerynkę ( i dzięki temu trudniej utykały w ścianie). W pasach proszę o zrobienie systemu bardziej przejrzystym.
Alex, zgadzam się, że nie powinno być za łatwo. Jednak jeśli podejmuję jakieś ryzyko, wolałbym o tym wiedzieć.

Mam jeszcze pytanie, czy pasy można ulepszać metalami, bodziami i zwojami tak jak zwykłe itemki?

obraz_2021-09-07_132345.png

Link to comment
2 minuty temu, Kronol11 napisał:

No nie wiem czy miał takie szczęście, skoro stracił je, próbując stworzyć pas, w momencie gdzie nigdzie w grze nie jest napisane, że może się to nie udać. Ostatnio robiłem pechową plagę w której nie dość, że w etapie po drugiej maszkarze (ten z mobami przed smokiem), 3 jajka były niewrażliwe na obrażenia  (były w innym miejscu na serwerze niż wyświetlał się w kliencie gry, a w zasadzie na 3 klientach, relog nie pomagał), to jeszcze mob, który utknął w ścianie, nie reagował na pelerynki (jak wiele tam) , a był za daleko na rzucenie rozproszenia. Gdybym nie miał archera, jako trzecią postać, dunga bym nie ukończył. Miałem już pisać o tym na forum i nagrałem nawet filmik, ale za dużo ważył, a trochę roboty z montażem było. Wrzucę tylko screena. W samym dungu proponuję usunąć te jajka, a moby pogrupować, by lepiej reagowały na palerynkę ( i dzięki temu trudniej utykały w ścianie). W pasach proszę o zrobienie systemu bardziej przejrzystym.
Alex, zgadzam się, że nie powinno być za łatwo. Jednak jeśli podejmuję jakieś ryzyko, wolałbym o tym wiedzieć.

Mam jeszcze pytanie, czy pasy można ulepszać metalami, bodziami i zwojami tak jak zwykłe itemki?

obraz_2021-09-07_132345.png

Pas na +1 rób zbsem potem metalami.

Mi się nigdy w życiu nie zbugowala plaga , nigdy. Jeśli mam problem z mobkiem niewrażliwym to używam szarżę i już po sprawie

 

 

 

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...